اینجا سمنان است

نام : فرزانه

موقعیت : 5 کیلومتری جاده ی مشهد-سمنان سایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان

کد شناسایی جدید : 871111063




همه چیز مرتبه و طبق روال پیش میره اما من دلم گرفته...

تقریبا 6 روز از ورود من به سمنان می گذره و من  هنوز کاملا عادت نکردم...

محیط اینجا خیلی مشابه محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد هست با این تفاوت که دیگه اون آدم های قبلی اینجا نیستن... دور و برم شلوغه اما شدیدا احساس تنهایی می کنم دلم شدیدا برای اون محیط قبلی و آدم هاش و همینطور خونمون و خانوادم تنگ شده!

دوست دارم برگردم اما می دونم که امکانش نیست و باید به اینجا عادت کنم...




اتاقم توی خوابگاه 4 نفرست. سه تا هم اتاقیام دخترهای خوبی هستن و من خیلی خوب باهاشون کنار میام.

هم کلاسی هام همه توی ساختمون دیگه ی خوابگاه هستن. کم و بیش با همشون آشنا شدم...اکثر بچه ها تهرانی هستن به جز من و 4 نفر دیگه.

از بین هم کلاسی هام یک دوست پیدا کردم به اسم نفیسه که دختر خیلی خوب ومهربونیه و داره کم کم منو با جو کلاس و دانشگاه آشنا می کنه...

کلاسمون جمعا 25 نفره 17تا دختر و 8 تا پسر و جمعیت کم کلاس باعث میشه که استاد کاملا روی کلاس تسلط داشته باشه.

ساختمون دانشکده جالبه و کمی پیچ در پیچ و من هنوز همه ی جاهاش رو بلد نیستم...

در گردشی که تو شهر داشتم  از نماها و دکورهای خونه ها و مغازه ها خوشم اومد.مردم سمنان مردم خوش سلیقه ای به نظر می رسن.

وایرلس خوابگاه هنوز راه اندازی نشده و سایتش هنوز باز نشده به همین خاطر کم تر می تونم بیام اینترنت.

با تغییراتی که توی برنامه به وجود آوردن شاید مجبور بشم 4 واحد از درس های عمومی رو حذف کنم! و با توجه به واحد های دیگه ای هم که از قبل دارم احتمالا یک ترم عقب می مونم...



امیدوارم که گذر زمان همه چیزو حل کنه...

خدایا منو تنها نذار...




نظرات 9 + ارسال نظر
محمدحسن سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://mojemehr.blogsky.com

سلام فرزانه جونم
اصلا نگران نباش چون من هم همین تجربه تو رو داشتم و میدونم چقدر دل کندن از دوستان و مکانی که کاملا بهش اخت پیدا کردی و وارد شدن به محیطی جدید که دوباره باید همه چیز رو از نو بسازی و با افراد جدید دوست بشی سخته .
ولی با شخصیت مهربون و منعطفی که تو داری مطمئنا به مشکلی بر نمیخوری و این از همین اول کاری که توی خوابگاه دوستای جدید پیدا کردی کاملا واضحه ، سمنان هم یکی از بهترین شهرهای ایرانه و مردم فوق العاده خوب و مهربونی داره .
امیدوارم که پله های پیشرفت و ترقی رو با سرعت هرچه بیشتر توی سمنان طی کنی


خیلی خیلی ممنون
خیلی خوبه که منو درک می کنی
منم امیدوارم که شما هر جا که هستین موفق باشین...

محمدحسن سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://mojemehr.blogsky.com

قالب جدیدت یه جوریه ، با این که سرعت بالا اومدنش بالاست ولی خیلی خشک وخالیه ! البته ببخشید ها نظر شخصی منه

این قالبی نبود که مد نظرم بود اما قالب بهتری پیدا نکردم...
انشالله سر فرصت یک قالب بهتر می ذارم

یه دوره بیست و هفتی چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://1daneshju.blogfa.com/

سلام
به سمنان خوش اومدین
ایشالا که دوستای خوبی گیر بیاری و زود به محیط عادت کنین.
به وبلاگ منم اگه وقت کردین یه سر بزنین، تازه راه انداختمش ولی چند تا مطلب از ته دلم نوشتم!!

http://1daneshju.blogfa.com/

سلام
خیلی ممنون لطف دارین
امیدوارم شما هم موفق باشید...

سارا جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

فرزانه عزیزم

اینجام دلِ ما واسه تو تنگیده....
ایشاالله کارات رو به راه بشه اون 4 واحد هم حذف نشه....

همیشه هر جا که هستی موفق باشی
ولی خیلی خوبه که کلاستون کم جمعیته

منم دلم واستون یک ذره شده....
مرسی عزیزم انشالله که تو هم موفق باشی...
آره خوبه مجبوریم درس بخونیم!!!

محمد جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://in-my-place.blogsky.com

سلام
به سلامتی و انشالله که سریع تر عادت کنی...
دوستایی هم که انتخاب می کنی حواست باشه که
مثل خودت ادمای خوبی باشن.
موفق باشی...

سلام

مرسی خیلی لطف داری
حواسم هست

محمد شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://in-my-place.blogsky.com

ممنون از لطفت
اره دیگه منم از اون حرفا بدم میاد...
فعلا که باید توکل کرد تا ببینم چی پیش میاد

نسی جون خوشگل یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com


دلم واست یک ذره شده

به نظر من حالا که وقتت خالی تره کلاس های تفریحی برو.

خوش باشی.

فری جوون خوشگل :‌
آره
هر دو هفته هم می تونم برم خونه!
دل منم یه ذره شده واستتت

نسیم جون یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

بابا فرزانه آپ کن. کجایی تو.

من منتظر خبر های جدیدم. دوست پیدا کردی؟ خوبی؟
خوشی؟

نسیم دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ

خوب تو چرا پست جدید نمی ذاری؟

می خوای من این جا رو بترکونم؟

زود باش منتظرم . خوب دلم تنگ شده

باشه باشه می ذارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد